Tisdag 24 april

Shalom. Jag överlevde dagen! Helt otroligt om jag får säga det själv. Var lite tveksam när klockan ringde kl. 6 i vetskap om att jag skulle springa typ en halv mil. Men i made it och sitter nu helt död i soffan. Sen hade jag typ en halv lektion i skolan, sjukt värd dag! Sen när jag kom hem slängde jag in mina kläder i tvättmaskinen, plockade ur diskmaskinen och fixade en sjukt god smoothie. Min lycka blev fulländad när jag insåg att dom börjar visa "One tree hill" igen på femman. Helt underbart! Nu tänkte jag försöka plugga lite inför svenska nationella imorn och läsa igenom slutuppgiften i företagsekonomi. Ikväll ska jag handla med mamma så jag har något att käka imorn när vi skriver prov i 5 timmar, tagga... Nej nu ska jag försöka plugga lite granna, tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0