U wanna put your name on it

Tjo. Idag vaknade jag upp bredvid min älskling. Sen tog jag pendeln till jakan och mötte upp min fina Amanda! Vi kollade runt i centrum och sen fixade jag mina naglar. Är stört nöjd men känner mig extremt handikappad med min mobil haha. Sen drog vi hem till Amanda och satt och snackade, sjukt mysigt och roligt att få träffa min älskade igen! Vi har även bestämt att ses så snart som möjligt igen so that's good! Nu är jag iaf hemma och kollar på Harry potta som går på tv. Haha lite smått underhållande, sen blir det middag och sen ska jag åka till min snorris! Dit kommer även Johanna så det blir mycket roligt. Ne nu ska jag hitta på nått att fördriva tiden med. Pyyyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0