let me love you

Shalom. Under dessa obloggande dagar har jag myst på ekerö med världens bästa Alice. Vad vore jag utan den bruttan alltså.. Sov kvar där för att sedan åka till staden och möta upp Amanda. Så hängde gamla hässelby gänget några timmar. Väldigt härligt måste jag säga att få umgås med dom som ve allt om ens pinsamma barndomsår. För kan ju allt annat än påstå att jag var en riktig babe under åren 2000-2006. Dear lord. Sen efter det så mötte jag upp Elvis vid hennes jobb för att gå på fekke på Lidingö, fint skareva. Dagen efter mådde jag och min sambo som förtjänat, men hade väldigt roligt iaf. Har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge. Fina vännen!

Idag ligger jag hemma och gör absolut ingenting och dagen kommer fortsätta i samma spår. Hatar att vara helt ensam nu när man varit med människor konstant i flera månader. Så nu ska jag ligga hemma och drunkna i ångest över att sommaren börjar lida mot sitt slut. Fyfan vad jag inte orkar äcklig skolmat, fittbajshorplugg och vidriga rutiner. Usch kan inte ens tänka på det utan att gråtaaaaaaa. Blä. Heldå. Cutcutcut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0