rapporterar läget i söder

Shiiiiiiiiit vad jag är grym på detta. Helt galet bröder. Nu har allvaret dragit igång och jag känner verkligen att även denna sommar gick alldeles för fort. Den liksom kom och gick. Bajs. Jag hatar skolan, det är inget roligt alls. Bara en jävla massa måsten och direktiv från avdankade, medelålders lärare. Skit skoj om ni frågar mig. Men vad ska man göra liksom... Nu är det i alla fall bara ett enstaka år kvar, sen är jag fri som en fågel. Visst inte fri från jobb, utbildning osvosv. Men bra jävla mycket friare än nu. 

Anyway. Förutom själva skoldelen så är det kul. Får ju träffa mina små blubbisar (minus min prins) varje dag. Plus att vi fått ett vackert tillskott i klassen, nämligen Julllllliiia. Värt. Och i helgen blir det mycket skoj och trevligheter. För imorgon ska jag träffa grabbarna grus och på lördag ska mina musketörer äta middag at my place och efter det vankas festligheter. Och nu hälsar alla på Sanna sjuttio plus. 

Där tänkte jag prutta en monstermök. Sen slog det mig att min låtsas farfar sitter på övervåningen, lyckligt ovetandes om kaoset som råder i söder (min arma mage). Men whats up med mina gammeldagsa ord?! Jag blir typ rädd för mig själv... Börjar bli som Elvira. No good, haha. Nej men jag tror kaoset beror på att min kropp (tydligen) inte pallar äpplen. Asså så fort jag typ råkar snegla mot ett äpple så blir det brutal jävla turbulens. Måste ha något med pH-värden att göra... Okej, jag är skadad, jävla naturkunskap. Nä, nu ska jag kolla (pudra näsan) tv sen käka sen platta affrot och sist men inte minst sova så det blir fredag snabbare. Tjosantrosan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0