Sanna in da hus

Hejsan alla små slaka penisar. S to the anna is back in town. Gotland var trevlans som attans. Hängt i en meninslös vikingaby (vad gör man inte för sina småsyskon) grottforskat och även stött på vidriga mutantspindlar. Fyfan är allt jag har att säga om det. Hängt massa i Visby som för övrigt är världens bästa stad, typ. Så har vi även umgåtts med gamla familjevänner på en väldigt osvensk resturang med asgod mat. Shit vilken rasse känner ni. Shit mannen, ta inte allt så allverligt känner jag. Bad - ASS. 

Idag har jag åkt färja i tre timmar och läst världens bästa bok. När färjan ankom till fastlandet var jag så kissnödig att mitt fitthår inte rymdes i brallan. Men figther som man är så höll jag mig från nynärhamn till the hoods. Sen fick jag kissa och insåg att shiiieeeet vad jag stinker kinamat. Det typ ryker om mina kläder och det är knappt så man får luft alltså. Wtf, tänker nog dom flesta nu. Varför snackar jag om kinamat liksom?! Socialretard ovaaaeeeaaah. Men nej. Det är från igår när vi åt på utlänningsstället. Aka, china town (rekomenderar dig feffe, ävenfast du ljuger om din prins härkomst när han egentligen kommer från en fittby på Gotland.) 

BTW! Var ju medeltidsveckan när jag var där. Så alla wow-älskande ostbågsluktande nerds fick nu äntligen leva ut sina vildaste fantasier och springa i trikåer, läderstövlar, skinnhattar och pälsar dagarna till ända. Så nu tänker jag döpa om gotland till Gothland. För det är vibbarna som folket gett ut under min visit på ön. Annnnyway, så har jag haft det fint som fän. Men skönt att vara hemma på ett sätt liksom. Måste ju underhålla mina peeps ni vääät. 

Ikväll blir det reunion SEX med min babe Vårran (Elvirutt). Sen imorgon ska jag till banken och uträtta lite business. Okej här sitter jag i soffan (bajsnödig som få) och leker fett b-all. Så är inte fallet, ska endast byta bank från nordea till handels... Wooow. Mer än så får ni inte veta, vill ju inte bli hackad liksom, skulle ju inte vara så kul ifall någon fick tillgång till alla mina förmögenheter. Nej nu ska jag pudra näsan och sedan ansluta mina trupper till mina föräldrar uppe på över plan. Tjosan trosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0