I'm back and ready to tell her who's boss

Tjenare mannen. Det var inte igår liksom. Har ju hunnit göra en del sedan sist om man säger så (ojoj vad poppis och sysselsatt man kan vara) Men ja, jag har varit en hel del med min fagra mö Alice ute på öarna i Mälaren. Där har vi badat i jätteblått vatten, lyssnat på melissa horn i solnedgången och blickat ut över spegelblankt vatten. Hon är allt bra min Alice.
Har även varit i Norrtälje en sväng och haft kvalitetstid med frugan. Vet inte hur många barnfilmer vi hann beta av på tre kvällar/dagar. Blev även dödligt sjuk där på landet passande nog när frugan anlände... Okej inte dödligt sjuk, men halsfluss typ. Så mina halsmandlar har varit stora som varfyllda kastruller. Mina (älskade) visdomständer fick även dom ta stryk, så gud bevare mig väl ifall jag råkar skratta för då smärtar det i min käft av bara den. Men fin som frun är så stod hon vid min sida och åkte med mig till sjukan lasarettet (f to the effe knows vad jag snacking om).
Anyway så mår jag mucho bättre nu eftersom jag har fått penicillin. Prisa gud säger ni. Aa men eller hur, snarare, vem i hela helvete kunde bry sig mindre ifall du är sjuk eller inte. Jaja, jag känner att tråkga inlägg är ok förtillfället eftersom min skyhöga läsarhistorik kan ha sjunkit en bit. Nu har jag väl... Lina kvar som trogen läsare.. Jag lovar er, hon kan bli obehaglig ibland, hon är fan inne på min domän (hehe) oftare än jag kollar instagram. Okej nej, verkligen inte. Ja, jag har sjukt höga tankar om mig själv. Men det är härligt och sådant tänk bör uppmuntras. "Jag är så känd att jag folk som inte vet vem jag är-.." nej men gud, nu hoppar det grodor ur munnen på mig. Alla vet ju vem jag är. Haha. Den var bra. Bra Sanna. Jag är min egen hejarklack?! Har någon problem med det ta upp det med min maneger, mamma.
JA, eftersom mina tänder är lite out of order så har jag planerat en kulinarisk middag för ikväll, jag menar det är ju trots allt fredag. Lasange står det på matlistan, inte den för vuxna utan den för barn... Sen på söndag åker jag till Gotland med mor och syster och kommer tillbaka till huvudstaden på torsdagen. Så ska jag hoppa av skolan också, så var det ja. Nu ska jag gå och harkla upp lite snor. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0