12-12-12 (Därför jag vill vara en i mängden)

Amen tjenare. Kom ju på att det är 12-12-12 idag och då var jag ju tvungnen att skriva. Idag var en bra dag då jag fick reda på att min svenska lärare var magsjuk vilket innebar att vi fick sluta tidigt idag och mitt tal är framflyttat en vecka. Funkar utmärkt för mig. Dessutom har jag sovmorgon (typ) imorgon och jag kommer sluta tidigt igen, plus att det är lucia. Okej, vi ska inte ens ha luciatåg imorgon... Men iaf. När jag kom hem idag så pluggade jag iaf naturkunskap. Känns som jag kan det första kapitlet nu iaf, så kör jag nästa imorgon. Sen träffade jag Denise en snabbis innan jag gick hem igen och kollade klart säsong 3 av Geordie shore. Fittpatte va bra den serien är. Dör inombords. Dels för att det är så bra men också för att jag inte kommer in på Piratebay så jag kan få nästa säsong. Bajsklutt. Jaaaaaa. Shit vilket spännande liv jag lever va? Kollar serier, pluggar, går i skolan, sover och äter. Live wild die young. Det är mitt motto i livet. Helt crazy. 

Snart är det iaf lov och det ska bli döskönt. Dock inte så taggad på jul av någon anledning. Kanske bara är just ikväll pga min otroligt negativa familj. Hela vår släkt ska träffas på annandagen, utom min lilla anuspillrande julhatar familj. Äcklad är vad jag blir, äcklad. Nej men då ska min pittfamilj sitta och uggla på landet. Sen när jag blir irriterad för det är sjukt ovärt att åka dit över en dag (för min del) då svara min brilianta fader, "Men vi kan ju skjutsa och hämta dig från bussen". Jaaaaaaaaaaaamendåsåååååååå. Klart jag kommer!!!!!!!!! Bussresa på två timmar dit, stanna med er surfittor i tre timmar och bli deprimerad och sen åka hem i två timmar. VÄRT! Om ni frågar mig. Jävla missfits. Gå och mys i eran frystoa med sönderdelad julskinka... Sönder runkade jävla grodor. Nej nu blir jag otrevlig. Dags att sova innan jag börjar gråta. Hehå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0