177 dagar kvar i mörkret

Sug min kuk vad trött jag är. Sitter för fan och skelar... Men jag har endast mig själv att skylla liksom. Eller ja, mig själv och min tattarskola som bestämmer sig för att sätta nio saker innan lovet om två veckor. Svinkul om ni frågar mig. Så idag var en lika jobbig måndag som vanligt, dock med lite roliga inslag från min psykotiske vän Fellan. Annars var det otroligt givande att gå från 8.30 till 16.25.. Alltid lika trevligt. Sen när jag kom hem softade jag fram till middagen efter det var min plan att sätta mig med plugget direkt. Det hände ju osv. Nej, klockan åtta fick det bli lite plugg. Suttit med mitt svenska tal som förövrigt kan vara det sämsta jag gjort i hela mitt liv. Inte ens jag kommer förstå vad jag vill få fram med det här pisstalet. Detta kommer bli ett mörkt kapitel i min släkthistoria. Jaja, är man Svarte Petter så är man. 

Imorgon är det tischdag och äntligen lite sovmorgon. Sen slutar vi förhoppningsvis dötidigt imorgon, vore inte helt fel. skulle behöva plugga lite liksom. Då ska jag fan göra det också! Jag är så oaktiv att jag mår illa. Det enda jag gör nu förtiden är kolla på tv, äta, kolla tv, äta, kolla tv. Med mera. Fan pinsamt. Nej grappar. Nu ska jag fan gå och dö. Innan mina ögon fastnar i en skelande position och jag ser ut som min naturkunskapslärare. Herah. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0