2012-12-20

Shalom. I brist på annat att göra kan jag ju lika gärna slänga in ett tecken på liv här liksom. Egentligen borde jag ju fortsätta på samhällskunskapen med tanke på att den ska vara inne idag och jag har inte tid att göra den ikväll eftersom jag är världens snällaste syster och har lovat att vara barnvakt idag. Jag ångrade mig direkt när jag sa att det var lugnt, men sen kom jag på att om inte jag är det så kommer min farmor klampa in hemma hos oss och vara irriterande en hel kväll så jag antog erbjudandet. Jaaaaaaaaaaaa, annars då. Idag var ingen ansträngning förutom att jag behövde kliva upp i ottan för att gå på en värdelös lektion där jag ändå somnade in efter cirkus två sekunder. Värt. Sen fick jag reda på ett provresultat, tre bokstäver. Inte helt fel ed tanke på att jag satt och hittade på det mesta. Men jag klagar ej. Så nu sitter jag med samhällsuppgiften som kan suga min skinnflådda åderpåle. Hade inte planerat att lägga ner hjäta och själ i denna. Tänkte väl mest bara skriva nått för att kunna skicka in den. Går väl helt ok. Dock är ju allt jag skrivit helt orelevant för uppgiften, men det får bli ett senare problem känner jag. Aja. Ska väl fortsätta, sköjjjjjsigt. Shu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0