Älska livet

Shalom vänner. Tänkte lätta mitt samvete här i bikten. Idag slutade vi tidigt som attan vilket inte gjorde mig någonting. Så kom väl hem runt halv ett, sweet som fan måste jag säga. Har faktiskt skrivit ner mitt tal på lite talkort och är iprincip klar med min vetenskapliga rapport. Men nu sitter jag med den här jävla naturkunskapen. Vidrig. Fattar noll och jag har inte ens sammanfattat två sidor från boken. Och vi har provet på fredag och detta prov innefattar typ 140 tusen sidor. Jaja, det är iaf ett G-prov och jag har ju denna kurs trean ut så förhoppningsvis ska det ordna sig. Men det får vi ta seeen va mannen. Kan ju bli så att jag inte pluggar senare eftersom la famillia ska baka lussebullssss och jag vill också va mä. Så vi får se hur det blir med pluggandet. 

Jaaaaaaa.. Annars då? Jo går omkring med en degklump i magen för att jag är så taggad på svenska talet jag ska ha på torsdag. Varför Gud, varföööööör är jag inte en född talare?! Snälla någon, tala om det för mig! Jaaa, jag kommer väl få mens eller nått när jag står där framme. Skojigt värre va. Fyfarao. Ska väl ställa mig framför spegeln snart och träna lite på det här jävlafitt talet. Blääää. Annars då? Jo det är väl kul att man hinner leva osv. Tjosan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0