And sooner or later it's over. I just don't wanna miss you tonight

Tjenare mannen. Sitter i soffan (standard inledning) fan sitter jag någonsin inte i min soffa? Slår man upp soffpotatis i ordboken står det väl mitt namn där. Sad but so true. Dessa dagar i skolan har inte varit så ansträngande måste jag säga, slutat hyfsat tidigt och inte gjort särskilt mycket för världen..

I fredags var åt jag middag hos frugan med frun och Elsa, åt skit god taco pizza. Mömma. Sen drog vi till tivoli och hängde där hela kvällen. Sen drog jag och Linus till mig och däckade. På lördagen gjorde jag noll, låg endast och degade hela dagen. Sen tog jag mig ut i snön för att åka till frugan igen för lite häng med fina vänner. I söndags gjorde jag inte särskilt mycket heller, pluggade väl någon halvtimme, så duktigt av mig.

I måndagskväll hängde jag med mina livspartners på Hellströms, en av dom bästa kvällarna på länge måste jag säga. Sen i tisdags sov jag typ hela dagen för att ta ikapp de timmar som
spenderades med att dricka några för många öl kvällen innan. Och idag har jag varit i skulan. Nu är väl planen att få lite plugg ur vägen. Blä.. Kan man bara få jullov någon jävla gång? Skulle vilja softa med samvetet i behåll. Jaja, nu ska jag försöka plugga lite, okej jag bestämde just att klockan halv fem ska jag börja. Annars bör jag kvävas i bajs. Tjenis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0