Baksmällan

Shalom. Lördag idag då. Igår var vi ute och firade lilla Elvira för andra gången. Riktigt trevligt måste jag säga! Hade bajs roligt av det jag kan minnas vill säga. Minnesluckor verkar vara en ny grej jag har infört i mitt liv. Har sina för och nackdelar dock. Skönt att inte alltid minnas allting i detalj och därmed undanfly ångesten för vissa ageranden med en lite för hög alkoholpromille i kroppen. Sen är det inte alltid lika kul att inte minnas riktigt vad man gjorde. Typ som idag, antingen är det som jag tror, att jag faktiskt höll mig i skinnet och var ovanligt opinsam eller så har jag lyckats förtränga allt. Det är mina valmöjligheter men jag hoppas att det är det förstnämnda. Det visar sig väl. 


Efter det bev det standard käk på donekn med partyprissarna och ett lite för närgången främling som hade fått i sig alldeles för mycket av det goda. Efter det åkte jag hem och ramlade väl in någon gång vid fyra skulle jag tro. Skulle betalat så mycket pengar för att få se det senariot ur min pappas ögon. Själv tyckte jag att jag agerade väldigt lugnt och sansat. Men min magkänsla säger mig att det inte var fallet. Stackars pappsen... Jaja, smällar man får ta va. A women has the right to drink förfan. 

Idag har man ju mått som en nyduschad älva... Inte jätte farligt men jag har ju inte gjort något produktivt för fem öre, annat än att ligga i sängen hela dagen. Har ju iförsig varit rätt värt det med. Snart ska jag börja fixa mig lite innan jag ska röra mig mot Elvira för ännu ett friande. Dear lord va bra att hon inte fyller år varje vecka. Det hade blivit en dyr historia för hennes mami haha. Nerå. Det ska iaf blir väldigt mysigt, efter det rullar jag väl hem och slaggar. Tjosantrosan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0