Haffaaaaa guuuuzzzz på heltid

Men tjo. Sitter all alone just nu i mitt fort. Har ju varit lite skevt med uppdatering nu under lovet men va ska man göra när man lever livet liksom. Okej, där tog ja i en aning. Sen det blev liv har jag hunnit hänga i stan med min käre vän Emilie, gått på bio med Ellinor och garvat åt twilight, sovit hos min hombre Alice ute på ön. Sen har jag också hunnit med lite häng med Ylva också, ytterst trevligt må jag säga. Så har jag såklart myst en massa med mina livspartners. Igår låg jag och frugan i soffan hela dagen och levde på popcorn samt extremt mycket filmtittande. Sjukt soft om jag får säga det själv. Sen kom vårt lilla fyllo hit och sällskapade oss i sängen. Sex.

Idag vaknade jag upp utan mitt sovsällskap. Slängde mig i duschen och åkte till medis för att möta upp el familio för en lunch med några släktingar som är på besök i Sverige från Kenya. (Därav mitt pigment liksom) nej men dom kommer från USA men bor i Nairobi at the moment. Ballt. Internationellt och fränt. Walla på den liksom. Fick träffa min syssling och herregud vilken underbar liten bebis. Jag ska typ flytta dit för att han va så söt. Eller kidnappa honom, upszzzz. Sen fick jag skjurre hem, schweet määän. Om cirkus två timmar ska jag hämta lina från jobbet och tillbringa kvällen i hennes fångenskap. Hjelp. Imorgon är det sista dagen på 2012, även slutet på ett mycket fint år måste jag säga. Jävlar vad kul jag har haft det nu när man tänker tillbaka på allt (djupt mannen). Dock är kvällen fortfarande rätt oklar, vet inte riktigt vad vi hittar på för skoj. Men nått kul blir det iaf, dessutom tillbringas kvällen med världens finaste vänner så jag kommer nog klara mig väldigt bra. Middag hos lina blir det iaf. Ja lina, jag har bestämt att vi ska äta hos dig och du har ingen talan angående detta. Puss. Fan vad tråkigt det är att ligga hemma och pilla navelludd nu. Pallante. Nej nu ska jag väl fortsätta med allt mitt roliga, hare fint vaaaaa. Pyzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0