snyggast i världen

Tjosan trosan. Har precis störtdykt ner i soffan. Så. Jävla. Skönt. Ska snart äta middag och sen efter det ska jag plugga och döscha. Det är ju liksom fredag imorgon och då vill man inte gå runt med ett smörpaket till hår samt dofta av nerkissat svettfyllo. Nej mina vänner, jag har inte kissat på mig. Tro mig, you would be the first to know. 

Igår hade vi julbasar i skolan, gick väl bättre än förväntat då jag och mina kompanjoner sålde tre stycken samt fick några (två) intressenter. Dock misstänkte vi att de kände sig tvungna att köpa på grund av sympati. Menmen, cash is king.som man säger. Imorse krigade jag mig upp från sängen för en givande hållbart kukbygges lektion. Sen har jag hängt i skolan med mina ploerzz. 

Ja ett sidospår.. Eftersom det är fredag imorgon och vi ska ut bland folk så har min hy bestämt sig för en finnodling så här års. Wtf liksom?? Det är inte ens säsong för er... Menmen, det verkar vara högsäsong idag iaf. Ser ut som jag har en landbana för tefat i ansiktet. Alternativt ser jag ut som ett minfält, efter attentaten. Typ 140 stora kroppkakor i ansiktet. Feeling attractive. Så nu ska jag dränka mig i tårar över att jag inte kommer bli insläppt imorgon då det ser ut som att jag är cirkus 14 barre och nyss kommit in i puberteten. Woop, Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0