So fill up your cup and, lift your lighter, and toast to life

Tjabatjenahallåvisägerså. Var ett tag sedan man skrev om mitt väldigt händelserika liv. Men vad har jag hittat på dååå. Jo i fredags var jag och mina fina vänner på 20års fekke där det var fri bar. Väldigt passande då jag har en extrem självkontroll när det kommer till alkoholhaltiga drycker. Så jag lyckades såklart hålla mig lugn, sansad och med båda fötterna på jorden... Amen tjenare. Jag skulle nog vilja påstå att jag och fria barer inte direkt är en match made in heaven. Så jag och min fina vän Elvira ramlade ifrån Skeppsholmen runt två snåret. Tog oss cirkus 50 minuter att beta av en sträcka på ca 10 minuter. Men väl hemma så slocknade vi som två sketna ljus från ÖB.

På lördagen lämnade min livspartner mig för en dag på jobbet. Själv spenderade jag min lördag i soffan framför TVn. Det enda jag gjorde för mänskligheten den dagen var väl att hjälpa Elviras familj äta upp deras lussebullar. Ja, jag vet vad ni tänker. "Hon förtjänar en medalj för den blodiga insatsen." Men jag nöjer mig med äran. Sen på kvällen fick vi även lite sällskap av Johannes så satt vi och kolla på TV. Även denna kväll däckade vi som två avdankade julskinkor.

I söndags tog jag mig tillbaka till fortet. Denna gång för lite städning innan mina pears rullade hemåt sen var ju planen att få lite plugg ur vägen. Den planen dog ut lika snabbt som dinosaurierna. Så även denna dag spenderade Sanna framför TV innan hon återigen somnade på två röda. För att sammanfatta min helg skulle man alltså kunna påstå att jag har varit extremt produktiv och aktiv. Känner mig nöjd med min insats. 

Men till det intressanta. För idag är det ju inte vilken dag som helst... Trummvirvel.... Mystiken tätnar.... Spänningen är olidlig.... Alla skiter på sig av förväntan.... DET ÄR FUCKING TISDAG BITCHES. Och juste, Elvira fyller år. Skääämt. Idag fyller min livspartner äntligen arton barre! Fan vad hon har gått och väntat och nu är dagen D äntligen kommen. Så ikväll blirre Hellströms med fint folk och lite för många öl. Men nu ska jag kolla Grey's och förskjuta mitt plugg. Plugga kan man göra när man är död. YOLO moooofaakkkaaas. 

My sexonastick partner in crime 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0