torsdag

Bam bitches. Äntligen, äntligen, äntligen skickat in den där helveteskuk svenskan, så nu återstår bara en grej i den horkursen. Soft som fän. Idag hade jag en ovärd lektion i skolan, sen åt vi gröt och lussebullar i Sankta Lucias ära. Mums fillibaaaaaaba. Sen åkte jag hem och då följde jag med min mor till vällingby för att handla julklappar till mina kussar. Var på så jävla dåligt humör och det blev knappast bättre när slidnyllet på forex vägrade växla mina pengar. Sen kände han att han hade rätten att idiotförklara mig, oklart varför men han tyckte det. Men absolut, om du har en dålig dag så får du mer än gärna ta ut det på mig. Absolut, älskar att vara folks slagpåse. Samhället hatar mig. Jävla forex. 

Snart ska jag äta hade jag tänkt, måste hinna duscha ikväll också så jag inte ser ut som en uteliggare imorgon, Ska ju nämligen ut imörä Och då vill man inte lucka ruttet sidfläsk. Nu är jag hungrig så nu ska jag äta. Skriv upp det. Viktig information. Tja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0