Amen walla broder

WOOOHOO vad hungrig jag är..... Not good, aja snart middag så jag får bita ihop. Idag var det UF mässa, det var väl... Kul typ, bortsett från vissa jobbiga stunder haha, nerå. Jag överlevde det med. Sen tillbaka till skolan för en lektion. Sen hem och plugga, vilket jag faktiskt gjorde?! Helt otroligt. Så nu är min engelska artikel klar, suger (precis som allt jag gör vad gäller skolan) men det får vara så nu. Pallante. Badass man är. Ikväll ska jag tjilla och förgöra mitt affrokrull. So that's the plan. Asså allvarligt? Får man ha ett sådant här händelserikt liv, det är ju för fan pinsamt. Det enda jag gör är typ... Pluggar och plattar håret? Fett kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej nu ska jag slutta (haha) deppa och inte skriva deppo inlägg. Haha, skoja, jag kommer för alltid vara den största bitter fittan ni mött. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0