dagen före domedagen

Sorry för mitt glada humör. Biggest bitterfitta right here! Ne, bara ibland. Hade skön sovmorgon imorse sen drog jag till skolan för att ha mentorstid, så fick vi jobba hemma lektionen efter då kände inte jag och mina pinglor för att hänga i skolan i tre timmar så vi var lite busiga och drog hem. När jag kom hem var farmor och wilma här så jag pluggade (extremt, extreeeeemt lite, bra där sanna) och nu gluttar jag på OC, världens bästa serie <3 Ikväll ska jag träna och sen ska jag till Solna i vanlig ordning. Ska spendera kvällen med Elvis och Fellsibo, världens bästa. Nej nu ska jag fortsätta mitt otroligt viktiga tv tittande. Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0