Happy violence

Sitter hemma och känner mig lite forever alone, inte ens mina föräldrar vill kolla tv med mig. Sad but true. Nej men jag ska vara hemma ikväll och kolla film för jag måste upp vid åtta imorn och fixa mig inför rekryteringsdagen på McDonalds imorn. Är rätt taggad faktiskt! Förutom att behöva gå upp tidigt som satan, men det är smällar man får ta. Idag hände btw det roligaste någonsin, Felicia ramlade, nej det ordet räcker inte hon åkte ner på röven för hela trappan i skolan när hela klassen står bakom och ska gå ut. Asså jag har helt ärligt aldrig varit med om något sånt roligt i hela mitt liv. Helt underbart... Aja imorn efter donken saken ska jag hem och plugga lite sen ska jag hem till min fina deddis! Sen ska vi vidare på middag för världens bästa 18 åring, Julia! Ska bli skit kul! Nej nu ska jag kolla lite Jersey shore och vänta på att resten av familjen kommer så vi kan kolla på någon jävla fittfilm. Tjaba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0