horahorahorahorahoraaaalalalalalalall

Nu är jag tillbaka från en förfärligt rolig middag hos min farmor............. Nej. Det var rövtråkigt och jag sov mig igenom middagen. Träffade the lovers en stund också, trevlans. Anyway nu är jag hemma och ska gå och sova tänkte jag, fick endast 4 timmars sömn så jag känner att jag vill ta igen lite. Annars då? Jo mitt hår är så fettigt så jag typ luktar stekos. Jag har acne i hela jävla fejjan. Öhm... Vad mer... Juste, jag är forever alone!!!!!!!!! Wophaa. Nej fyfan, är inne i en rejäl depp period. Superfun. Typ en sån när allt man gör blir fel, man ser ut som en rutten pungpåse och jag kommer snart skrämma iväg alla mina vänner för snart slutar jag bry mig om hygien och annan bullshit. Duscha är för losers, jag personligen är hardcore och tror på ett liv utan dusch. Våga vägra lukta gott! Ne nu ska jag sova och för en liten stund inte behöva tänka på mitt patetiska liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0