Jag är för fin för att fråga dig om mer

Tjalallalal. Sov hos Elvira igår igen, gjorde upp dealar och grejer. Så nu blir det hårdkör! Anyway, jag försov mig imorse och vaknade tio min innan bussen gick så jag flög upp, kastade på mig kläderna. Då inser jag att det finns inte en chans i helvete att jag hinner sminka mig innan jag går (nu lät jag som en fet jävla fjorre, men tro mig jag hade Thailand i pannan, Thailand efter tsunamin då vill säga och dessutom är mina ögonbryn icke existerande) så jag drog en smirre på vägen till bussen, alltså bokstavligt talat, jag sprang och sminkade mig. Multitasking. Kom till skolan i tid iaf och hade svenska sen så var det tänkt att jag skulle ha håltimme i 4 timmar men det orkade inte jag, så i went home. Fet söft. Det jag har gjort sen jag landade i hoodesen är, duscha, plockat ut och in i diskmaskinen (standard ifall jag har hoppat en lektion och känner att jag måste kompensera skolkandet med något bra) och sen har jag fått lite gjort på svenska inlämningen. Eller jag har skrivit ord, som inte har något med varandra att göra, ungefär. Mvg på den då. Nej nu ska jag chilla lite, baba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0