Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv

Amen tja! Dagen började med att jag möte upp Denise och vi tog oss hem till lina för våffellunch. Så det blev våffeltävling som vår kära lina vann. Ingen är förvånad. Men hon hade varit så söt och dukat så himla fint och gjort fixat allt. Så det var väldigt gosigt! Så vi hängde där hela dagen med p&l gänget och smed lite planer inför sommaren. Blev ganska taggad om man säger så. Sen drog jag hem och käkade ännu mer... Story of my life, skönt att bantningen gå toppen! Då vet jag iaf att sommaren som snyggast på stranden är kirrad, i år igen faktiskt! HUR lyckas jag? Alla tänker liksom "kommer hon klara av det i år IGEN?!" så ba gör jag det! Säg walla. Nej men jag drog med mamma till barkarby och inhandlade världens trevligaste spegel, ja jag väljer att använda ordet trevlig för det är just vad den är, man ser 7 meter lång ut och smal som en jävla pinne. Skit soft, då får man iaf känna sig snygg en gång i livet liksom även om det är en illusion. Men vafan det skadar inte att leva i förnekelse, det är liksom det mitt liv går ut på. Hade jag inte gjort det hade mitt psyke inte mått så bra liksom. Nej nu blir det Jersey shore sen sova, tänkte vara lite duktig och söka jobb och äckelångestsaker imorn. Sug kuk vad roligt det ska bli. Nej nu till något som absolut inte kräver hjärnaktivitet, jerseeeeeey baby *falsettröst*. Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0