Mitt hjärta pumpar pumpar tills den dag det får punka



Shalom. Har precis försökt fatta vad i hela jävla helvete jag ska göra med min svenska inlämning. Bara jag eller är det inte helt jävla underbart att få en uppgift som ska vara klar om 5 dagar och inte ha en enda instruktion på vad fan man ska göra? Jag personligen tycker det är helt fantastiskt! Så skulle jag försöka få lite sympati av min mor, fick man det? Självklart inte. "Haha, oj. Ja det var ju inte så kul... HERÅ!!!" WTF?! Ibland är hon så dryg så jag vill hänga mig själv. Sen när man får lite flow i plugget så kommer min underbara syster ner. "Sanna *puppy eyes* får jag kolla på barnprogram här nere (där jag sitter och pluggar" Ja men absoluuuut får du det, jag älskar att höra animerade pedofil katter/apor/hundar/hästar kommunicera med varandra! Det är det absolut bästa sättet för mig att koncentrera mig på så kolla på tv förfan! Nej. Så sa jag inte, det var mer så att jag försökte lite snällt säga att det inte gick för att jag behövde plugga. Då säger hon att jag är dum i huvudet och springer, gråtandes, upp för trappan och smäller igen dörren till sitt rum och somnar av utmattning för att hon blev så arg. Gud vad jag älskar min familj ibland. Så mycket. Anyway, underbar dag. Var forever alone idag i skulan första gången någonsin, Men det var faktiskt helt ok, skönt att slippa dom där två efterhängsa brudarna ibland. Haha, nej förfan, jag tar livet av mig om jag inte har dom i skolan, by my side. Sov hos Elvis igår också, det var gos! Käkade nudlar och umgicks med fina vänner, sånt är livet liksom. Nä nu ska jag gå upp och våldgästa min syster (jag retas aldrig, jag LOVAR) Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0