Momsfilibaba

Hello there. Har inte bloggat på ett tag, sari. Men den här helgen har jag umgåtts med mina underbara i Solna och spelat Disney tp haha, jag var grym första kvällen (no lifer som kan alla Disney filmer förutom Mary horan poppins) i alla fall så har vi haft det trevligt men vi alla börjar känna av fest torkan som drar över oss nu. Sjukt kul. Men vissa (Elvis och fellsi) lyckades roa sig på andra vis och fick ut något av denna helg ändå. Medan dom var på äventyr gästade jag Julia och käkade pasta med bacon (orgasm) sen slog snilleblixten ner "jag behöver gå upp tidigt imorn och plugga, varför inte dra hem nu så är man hemma tidigt och kan gå upp i tid och plugga?" ja... Jag kom hem klockan sju och däckade inom loppet av en sekund. Pratade i sömnen gjorde jag tydligen också. I lördags träffade jag också min fina amanda! Det var jättemysigt, har saknar henne massa. Vi gick i stan och kollade runt lite, slutade med att jag är pank resterande tiden av denna månad. Men jag hittade en aaaaaasfin pälskrage till min jacka som mamma sydde på idag, blev fan skit bra! Nej men idag har jag även gjort klart min jävla svenska. 1000 ord om absolut ingenting. Men skönt att ha den färdig iaf. Nu tänkte jag hoppa in i durren och prova min nya hårinpackning och se ifall den kan göra någon skillnad med mitt helvetes affro. Tvekmacka på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0