Or you can have some vodka

Jag hoppar av skolan. Wääää, har världens roligaste uppsats att skriva just nu, den ska handla om *trummvirvel* kylskåpet!!!! Hur jävla kul lät inte det liksom? Det jag har att välja på är typ, mjöklseparator, skiftnyckel m.m. Som sagt en otroligt kul men framförallt givande uppgift! Jag vägrar helt enkelt. Fetvägring på den va. Jag har nu spenderat en halvtimme åt att titta på mitt tomma word dokument och sen skakat på huvudet för mig själv (japp jag är som en gammal surgubbe), det här har jag upprepat typ 27 gånger. DET GÅR INTE!!!!!!!! Hora. Jag vill bara ha sommar nu, vara på peace and love och vara konstant full i en vecka. Det lockar liiiiiite mer än att sitta hemma, vinterdeprimerad, och skriva om ett fucking jävla kylskåp. Men bara lite, jag lovar. 

I alla fall har jag nu i tre dagar åkt till skolan för att ha håltimmar. Väldigt lärorikt, verklingen. Känns så himla värt att kriga sig iväg till tunnelbanan i snöstorm för att komma till världens vidrigaste byggnad för att sedan sitta där i tre timmar och göra absolut ingenting. Anyway, så var jag med gänget i Solna igår, käkade donken dagen till ära (donken är min kärlek, döm i tystnad) Typ det som har hänt. Fett spännande liv man lever, shit vilket deprimerande inlägg. Sorry vänner. Nej nu ska jag försöka komma fram till något vettingt att skriva om kylskåp. Superfun. Sug fet hårig vinballe. (Hehe, vinballe.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0