Älska mer

Tja grabbar. Kom hem för en stund sen och har typ tvättat av sminket och shit. Var ju på zumba med Alice idag, var fan askul! Måste göras om. Sen så käkade vi med Linus och sen satte vi oss och fikade och snackade i två timmar. Var jättemysigt! Men jag måste dissa vidriga kärlekspar som ligger på allmänna platser och typ knullar sönder varandra?! Va i helvete liksom? Ska ni äta upp varandra kan ni väl gå hem och göra det så vi andra slipper se?! Bara en tanke liksom. Anledningen till detta är just att det låg ett älskande par i soffan bredvid oss på fiket. Skit soft om ni frågar mig i alla fall. Älskar ljudet av saliv som blandas och en stönande man till en chailatte, jag menar blir det mycket bättre än så? Nej det tvivlar jag stark på. Så all kärlek till sexande par där ute! KFOPP, keep fucking on public places!! Helt underbart, love life baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0