Bitch please

Tjenis. Hängde i Solna igår som sagt, spelade spel. Jag och FILicia (haha) briljerade när vi körde ''Med andra ord'' men så är det ju när man är awesome. Sen gick vi upp innan vi hann somna typ för att Elvis skulle jobba idag, tog bussen hem med feffan och Linus. Kom hem lagom till familjen skulle käka frukost sen efter det så pluggade jag lite bokföring (<3) och sen tvingade mamma med mig till Ikea... Hatar och gå på Ikea allt är tråkigt (förutom sängarna haha, Sanna tre år) så blev jag nästan halvt ihjälkörd av en hora med barnvagn. Bara för att alla fittmammor råkar ha en barnvagn så ska alla, ALLA prioritera att dom verkligen har såååå himla bråttom och måste komma fram NU! Aja, jag blev arg och ''råkade'' kalla henne barnvagnskärring sekunden hon gick förbi, hennes bebis gav mig mördarblickar resten av Ikea besöket. Det kan jag leva med. Badass jag känner mig at the moment. Nu ska jag kolla tv och softa lite, tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0