I just can't look it's killing me

Tjaba! Idag var en rätt seg dag, började halv nio och åkte isbana hela vägen till tuben. Sen slutade jag efter lunch men det visste jag inte så jag satt i skolan i 24 timmar innan jag åkte hem. Sen jag kom hem har jag inte gjort ett jota, fett soft. Snart kommer mami hem och då ska vi käka och sedan träna. Fett hurtigt, jag tränade i tisdags också efter skolan och imorn ska jag och Alice på zumba. Rätt taggad faktiskt! Men innan ska vi mysa lite med lina också sen får vi se vad som händer. Kommer antagligen åka till Elvira ikväll och sova där. Nice man. Nu ska jag fortsätta mitt händelserika liv och spela lite sea stars hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0