I tomhetens botten står vi på toppen

Walla bröder det var ett tag sen. I torsdags så sov brudarna hos fellibo, kollade Jerry springer och käkade kladdkaka. En standardkväll liksom. Sen igår så var vi på museum med skolan, sög dase. Sen så fixade vi dricka och hängde i ringen i flera timmar haha. Sen så käkade jag och min älskling på thaiboxen i Solna, jävligt gott men kanske inte det mysigaste stället jag suttit på, men det fick iaf vi fixade egen musik så det var lugnt. Sen så drog vi hem till Elvis och kollade film. Kom hem vid halv två nångång och däckade nån timme senare och sov till halv ett. Asskönt! Idag ska jag chilla och duscha och sånt. Sen ikväll ska jag till Elviras nya place och softa med lite vänner, ska bli trevligt. Nu ska jag kolla på MTV maraton hehe, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0