Jag... igen hehehe

Ignorera mina stavfel i mitt tidigare inlägg. Min iphone älskar att skriva om att jag skriver, så roligt! En annan grej som är ganska illa är att jag varit hemma i cirkus 2 timmar och vill redan dö av tristess. Gräjt. Jag funderar på att plugga eller sova. Inte så svårt val, men min mami kommer flippauuuuur när hon kommer hem och jag ligger och sover istället för att vara på franskan, upsi. Så därför lutar det åt plugga hållet så jag kan smöra lite sen när hon kommer hem. Hehe. På tal om smöra borde jag typ plocka ur diskmaskinen eller nått för att skydda mitt skinn. That my friend is an asum idé. Pöss haj. 

Superfucking attractive!

Kommentarer
Postat av: ammi

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA LIIIINAAAA

2012-01-18 @ 16:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0