Mår som förtjänat

Japp nyår igår och idag mådde man som förtjänat... Aa bakis i 14 timmar typ men det är ju skönt? Nej, inte riktigt. Iaf hade jättetrevligt igår och det var as roligt att få umgås med alla mina fina! Idag vaknade jag och ville dö, varenda del i min kropp smärtar. Osoft. Sen åkte jag och lina till gullmarsplan och fick gå av för att jag mådde så otroligt jävla bra! Så slutade med att vi fick från skanstull till Slussen och då mådde jag nog bra för att åka tunnelbana igen. Fyfan för alkohol. Sen drog vi iaf till Solna och umgicks med Elvira och fellibo, senare kom Olivia också, hade riktigt trevligt faktiskt! Käkade pizza och sov järnet! Mysipysi med mina underbara flickor. Sen drog jag med hem till lina, hon blev busted, fucking awesome! Så det var ju inte så kul, sen åkte jag hem och nu tjillar jag i soffan med mami, ska nog sova snart dör ska upp tidigt imorn och sjunga för min syster som fyller 5 imorn (Walla fett stor?!?!?! Nat) jaja, pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0