Stolthet, no more

Sho bröder ligger utslagen på soffan at the moment. Idag åkte vi skidor på ett annat fjäll, det var riktigt kul faktiskt! Men sen på slutet så började det snöa och shit så då åkte vi hem. Sen så måste jag vara den enda som lyckas ramla innan jag ska åka knappliften på plan mark. Jag ska liksom hålla stavarna i ena handen och fånga liften med den andra, så uppskattade kag inte hur hårt liften skulle dra iväg med mig så innan jag hinner tänka mer på det så ligger jag på marken mitt i vägen för alla andra som skulle på liften, det bidrog inte heller att dom bakom i kön var snygga snowboard killar. Där dog det lilla som fanns kvar av min stolthet. Men jag gillar mig själv iaf. Eeeeeh glöm att det dör lät creepy. Sen så lyckades jag även volta ner för en grön barnbacke eller snarare ett skidland för barn upp till nio år. Meeeeeen mitt självförtroende har ej påverkats.....(gråter inombords) anyway så blir det pizza ikväll så det blir soft. Nu ska jag bajsa på lovajsa. För hon ligger och fiser på mina fötter?! Payback is a bitch, baby. Hejdahejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0