TAGGA SÄLEN RÅÅÅÅ!!!

Igår var jag med fellibo, Elvira och Julia och kollade satan på Harry Potter. Tynga brudar jao. Så sov vi trångt i min säng, sen vill jag tacka mina fina vän Elvira för det hon sa till min lillasyster igår, inte alls så att mina föräldrar mobbar ihjäl mig här hemma... Men sånt är ju roligt. Sen idag så åkte jag till jakan en snabbis och sen in till stan och fikade med Emma som jag inte träffat på ett halvår kom vi fram till idag. Illa! Sen åkte jag hem och packade inför imorn, är sjukt taggad nu faktiskt!! Ska bli askul och skönt att få komma iväg från allt ett tag, soft broder. Men jag kommer sakna alla hemma och så missar jag säkert tusen grejer är fett deppig över att jag inte kan komma till Amanda på fredag... Men jag får fira henne i efterskott sen!! Bruden fyller ju 18 imorn vafan?!?!?! Ballt!! Nej nu ska jag kolla tv sen sova, kommer hem sen på söndag så får se hur mycket jag bloggar där uppe. Bara så alla vet så har jag inte mobilen med mig i backen på dagarna så ingen känner sig dissar ifall jag inte svarar på sms på dagarna (låter som jag tror jag är världens populäraste, but really it's just my mom who text's me.......... Och min pojkvän SÅKLART! Eller?) puuuuuussiluuuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0