time goes by

Tjenis penis. Kom hem för en stund sen och det första jag möts av är mamma "Sanna sök jobb!" Detta har hon tjatat konstant om varenda minut jag har varit hemma. Asskoj! Känner mig inte alls stressad, nejnej. Aja idag var en chill dag i skolan, gjorde inte så mycket men hade kul med ma peeps andå. Efter middagen ska jag träna och sen ska jag till min underbara sambo, varannan natt hemma och varannan natt hos min lilla fis. Så blire när baracker är inblandade. Annars då.. Jo mitt liv står still och är allmänt ointressant, men det är kul det med. Nu - kolla tv (som sagt, sjukt händelserikt!) 





Uttråkad b-rud

Kommentarer
Postat av: alice

snygging !

2012-01-26 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0