Trycker man på 5 nervpunkter samtidigt så dör man

Tjabatjaba som min svenska lärare säger. Idag var det självförsvar som gällde. Sjukt givande nu känner jag för att spendera en natt själv i t-centralen eller nått för jag kan ju försvara mig nu? Nej. Det började men en för jävla lång resa till högdalen sen när jag och felicia kommer fram så är det fullt med folk!! Nej. Det var bara jag och feffan där och den vidriga peddo gubben Pekka från Finland som höll i klassen. Jag blev teachers pet (innebär att han visade alla sätt att försvara sig på. På mig, såklart) och Felicia fick skit för allt hon gjorde. Aja det var ju kul osv. Sen så bestämde sig Pekka för att fota lite på mig, felicia och lina. Men det var ju också kul, verkligen. Aa vidrigt rolig dag. Sen så åkte jag hela långa vägen hem och pluggade bokföring i en och en halv timme. Nu tänkte jag platta håret och sen spela in min jefla engelska film. Ikväll vet jag inte vad som händer....... Vill väldigt gärna förtära alldeles för mycket alkohol men just nu ser det mörkt ut. Aja nu ska jag fortsätta med mitt händelsrika liv. Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0