Varning! Gladchey on her way

Hej bröder, har fått höra att det var längesen jag uppdaterade. Så nu tar jag tag i mig själv och skriver. Igår så sov jag hos Elvis med lina, Felicia och Denise dom plugga matte och jag livade upp stämningen. Sen säckade vi alldeles försent och vaknade alldeles för tidigt. I skolan idag så skrev vi fittnationella i hormatte, gick skit bra för er som undrar! Spikat MVG på den asså. Kanske inte. Nu ligger jag och softar hemma, ensam här för ovanlighetens skull, nice man. Ikväll har jag planerat att göra absolut ingenting förutom att chilla tills jag dör typ. Annars då? Jo det är Rasmus på luffen på tv at the moment, har aldrig gillat den, kilen är ju efterbliven?! Talproblem har cp:t också. Äckel. Har en bad day också, plattade håret i hundrasjuttiofemtusenelva år igår så blev det affro efter en minut, utan att överdriva. Sen så skulle jag kunna mörda för godis eller dylikt just nu, men går det? NEJ! Cause i'm à fatzzzoo!!!! Yeeeeeeey! Asså om ni bara visste hur soft det är att duscha håret och när det torkar ser man ut som en jävla tvruta, möjligtvis någon medlem från europe. Men det är kul. Sen älskaaaaar jag att kunna äta vad jag vill också, verkligen underbart!! Jag kan komma på mig själv när jag är på donken så kommer det in en tjockis så tänker jag för mig själv, borde hon/han verkligen äta det där? Då slår det mig, it's my reflection... Life of a fat girl, true story. Nej nu ska jag gå och äta bajs eller nått. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0