1 DAG KVAAAAAAR

Mohahah! Jag är tydligen inte den enda som sover på jobbet... Min bordsgranne sitter right as we speak och sover satan! Asså verkligen stensover. Så jävla klockrent. Älskar kontorsnissar, man tror att dom är fett duktiga och effektiva men i verkligheten är alla vanliga slackers. Så, till alla er där ute som tror man behöver vara högutbildad för kontorsarbete säger jag, tänk om. Är du bra på att se ut som att du jobbar och fika alla timmar om dygnet så är det här branschen för dig. Haha, nejdå, men det är typ det jag gör när jag jobar, och sovar på arbetstid såklart. MEN ASSÅ! Han sover verkligen!? Hur är det möjligt, jag burkar slumra till men han sover ju påriktigt. Asså liksom, djup sömn. Tuff kväll säkert. Nu vaknade han. Haha.

Aaaaaja, EN DAG KVAR NU! Tagga grabbaaaar. Så ikväll kommer alus och linus och sover hos moi så jag slipper vakna ensam på min birthday. Btw, så har jag tagit ett stort steg ut i vuxenlivet, var ensam en hel kväll, endast mig själv som sällskap, sedan trivdes jag väldigt bra med mitt eget sällskap så jag bestämde mig för att låta mig själv stanna kvar över natten. Riktigt mysigt. Nej okej så creepy är jag inte (än) men jag sov helt ensam igår och det var ett stort steg för mig själv. Imorgon fyller jag iaf aaaarrrttttotototototn fucking barre, myndig, får skaffa egen bankid, internetköp är eyokey och tobaksköp är tillåtet. Så vi ska ut och käka middag på fridays och sedan till sommar! och fekka tills jag stupar. Tro mig vänner, det blir inga problem. Nu ska jag gå på lurre. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0