Miss lonley ovaheah

Tjo mannar. Var ett tag sen man skrev, har ju hur som helst varit i Borlänge i en vecka på festival. Var stört roligt! Hade det underbart bra med mina fina vänner. Kom hem igår runt sju till ett tomt hus. Jag som kände mig fett badass och tyckte att tre veckor utan min familj skulle vara piece of cake måste nog ta tillbaka det. Saknar dom sjukt mycket för tillfället och speciellt min lillasyster. Wä.. Har ett litet deppmoment just nu i min ensamhet. Allt, då menar jag allt har gått åt helvete idag och jag känner mest bara för att dränka mig i badkaret. Vill vara liten igen, så jävla lätt då. Aja, kanske har lite åldersnoja eftersom min 18-årsdag börjar närma sig nu. Endast fem dagar kvar nu. Taggad till tusen, har dock stött på ett pengaproblem då jag har noll kronor kvar att leva på resterande tiden av månaden. Genomtänkt? Absolut! Anyway så var jag på jobbet idag. Orkar inte jobba längre haha, illa. Vill bara sova resten av veckorna jag har kvar på jobbet. Men det blir nog lite svårt skulle jag vilja säga.

Får försöka bita ihop och hålla ut fram till lördag. Då blir det mys med mina bästa i hela världen och sen ska jag för första gången avklara Stockholms gator. Fittaggad. Kan tiden snällasnälla gå fortare för jag är så stört trött på allt just nu. Allt från mig. Tjaba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0