Novell

Sho bröder. Sitter just nu på jobbet (som vanligt) även kallat mitt andra hem, eller stället jag spenderar näst mest tid på. Iaf, nu är jag vuxen och har blivit en helt förändrar person. Jag vaknade upp i lördags och kände ett starkt sug efter ekonomidelen i DN, korsordet i söndagsbilagan men absolut mest efter att få prata politik och pension osv. Jag blev verkligen så extremt mogen efter bara en natt liksom. Så konstigt. Så istället för krogen drog jag hem och åt mörkchoklad, läste en bra bok och tog ett bad.

Haha, skämt å sido. Jag drog visst ut på krogen med (nästan) alla mina fina, underbara vänner. Hade extremt trevligt hela kvällen och drack gott. Har även fått sjukt fina presenter av mina chompizar. Helt sjukt vad fina ni är allihopa! Så jag hade påriktigt en av de bästa dagarna i mitt liv, helt genom lycklig! Underbart. Nu har iaf sista jobbveckan dragit igång men den är otroligt segstartad.. Inte en själ på jobbet typ. Det ekar nästan här i korridorerna.

Slutar om cirkus en halvtimme eftersom jag kom lite tidigare till jobbet idag. Då ska jag hem till lägenheten och vattna blommorna och träffa deddisen en snabbis. Sedan blir det väl hem och laga mat... Asså även om jag fyllt arton och borde vara vuxen så är jag inte ett jättestort fan av vuxenlivet so far. Skönt att bo själv och bestämma allt. Men osoft med städning, matlagning och diskning osvosvosv. Det tar på krafterna vafan. Aja, imorgon ska jag iaf ut och käka med Linisen och Ylvisen, ska bli jättemysigt! Nu ska jag kissa på någons stol eller nått. Tjosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0