Still lonley

Tjosan! Har jobbat hela dagen idag (och hela veckan) men imorgon är det äntligen efterlängtade fredag! Har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv. Somnar påväg till jobbet, på jobbet och från jobbet. Asså jag bokstavligt talat sover på mitt skrivbord. Pinsamt fan.

Igår sov jag iaf hos Linus. Trevligt värre. Sen idag på jobbet så var jag ensam eftersom min kollega var sjuk. Hade dessutom inget att göra så jag har typ suttit vid datorn hela dagen. Sen åkte jag hem och städade lite och käkade "middag". Det är det som är charmen med att bo själv, man kan äta precis när och vad man vill. Så jag tog tillfället i akt och käkade frukost till middag, skit gott. Aja, ikväll ska jag ta det stora steget ut i vuxenlivet och sova helt själv. Har aldrig gjort det förut så det blir ju intressant. Nu tänkte jag nog fixa lite smoothie och sen lägga mig och glo på tv.

Imorgon kommer Alice och lina hit och sover. Fyller ju år på lördag (!!!!!!) så vill ogärna vakna ensam då haha. Nej nu ska jag fixa lite. Får se ifall det blir nått mer bloggande under helgen. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0