Update for ma peeps

Tjenna. Vet inte när jag skrev sist, men längesen var det iaf. På senaste tiden har jag hunnit med några utgångar, ytterst trevligt. Har även varit på bio, träffat min efterlängtade sambo, träffat min efterlängtade frugis, haft en helskön dag ute på ön med min Alice. Så har jag även ridit väl ute på ön, hör och häpna. Kan ju inte påstå att jag var lugn som en filbunke precis, men jag dog inte där på hästryggen i alla fall så det var ju skönt. Så har jag även myst massa med familjen, ja ni har ju sett mina "jagvilltillmamma" uppdateringar här. Kände mig verkligen mogen just då. Meeen, annars då? Jo, jag älskar att vara arton! Får dricka öl hemma, gå ut på krogen, köpa på internet, skaffa körkort (vad skönt att jag har börjat övningsköra osv) OCH sist men inte minst, jag får stanna kvar på Vapiano i T-centralen efter klockan slår sex. Det ni! Aja, idag ska jag till Vällingby med min madre och sedan käka middag och sedan bege mig till min undersköna sambo i Solna. Och imorgon vankas det efterblivet artonårs kalas. Cash is king. Och på onsdag kommer min första del av lönen, para knäzzz. Nej nu ska jag skita i någon blomkruka eller något.. Hare fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0