vuxenlivet leker

Tjenna, at work just nu. Idag har jag verkligen känt att jag har lärt mig mycket, växt som människa och verkligen fått utveckla och vinna nya egenskaper. Idag har jag kuverterat 500 brev. Vilken känsla, vilken lycka! Jag har hittat meningen med livet mina vänner, kuvert is all we need. Nej, verkligen, definitivt, garanterat nej. Det vi istället bör göra är att bränna upp alla kuvert som finns. Vidriga påhitt. Alla slänger dom ändå när de får ett. Iaf, så har jag fått turen att även imorgon på kuvertera cirkus trippelt så många brev. HUR KUL?! Jag vill dö. Jävla kul sista vecka på jobbet liksom. Aja.. Cash is king.

Råkade snoza lite länge imorse så jag kom till jobbet typ en timme senare vilket resulterar i att jag får stanna kvar en timme längre också.. Stört roligt om ni frågar mig. Men efter jobbet ska jag möta upp Linis och Ylvis och dra och läka och ta en öl, eller jag och Ylva ska (hehe). Ska iaf bli väldigt mysigt tycker jag! Sen ska jag sova hos lina, men jag har ett ytterst litet problem.. Jag har liksom glömt matlådan till imorgon, hemma... Så hur jag löser det är ett mysterium då jag har åtta kronor kvar till mat resterande fyra dagar som mina folks är out of town så att säga. (Asså hur internationell kan man bliiiii). Imorgon efter jobbet blir det after work för min del, mycket trevlig. Dock har jag inte heller löst detta problem angående kostnaderna. Jag känner verkligen att jag tänker efter innan jag tackar ja eller gör grejer.. Nej, nu måste jag jobba lite till. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0