And i'm damned if i do, and damned if i don't

Tjenispenis. Har precis plattat mitt affro. Tog cirkus en hel narnia film, reklam är då inräknat. På tal om film så har fyran levererat idag, tre bra filmer på raken, it's my lucky day?! Igår käkade jag middag med bästa innan hon skulle ut på krogen (31 dagar kvar)sen drog jag till lägenheten och softade och kollade film med min fina sambo, sen kom lina. Efter några timmar rullade även två 18 åringar in också.

Idag vaknade vi typ elva tror jag sen tog jag det lugnt och städade och duschade innan jag drog hemåt. Väl hemma har jag ramlat ihjäl mig i trappen. Seriöst jag föll handlöst ner för hela trappen. Fyfan vad ont det gjorde, som om jag inte redan hade ont i benen (träningsvärk) så har jag nu fått en helvetes jävla lårkaka också! Sjukt såååft... Iaf så har jag plattat mitt fittaffro (inte bokstavligt talat dåra) och ikväll ska jag till lägenheten en stund för att mysa med hässelbyarna. Imorgon blir det nada blogg för min del, sen på fredag slutar jag tvåan. Sen är det bara ett år kvar... Helt stört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0