At work bitches

Shalom. Sitter forever alone på jobbet just precis nu. Har lunch men Jenny skulle käka sallad med sin mor. Men hon kommer tillbaka snart. Plus att min madre är i oslo så henne kan jag inte heller äta med... Ensam i kontorslandskapet. Kanske borde slå en drill på grannens dator? Kolla porr och stöna jättehögt? Spotta i någons kaffe? Möjligheterna är många, men jag känner ett att jag spontant stannar kvar på min plats och håller mina kroppsvätskor för mig själv. Idag har vi inte gjort så mycket, typ lite småsaker bara. Men nu efter lurren ska vi bokföra och sedan fika och så ska vi filma ett möte någon snubbe ska ha. Slutar halv fem idag och då ska jag åka hem och softa så galet att Manuel Uribe verkar träningssugen. Jahap.. Nu ska jag nog käka min banan och spänna blicken i snubben framför heeeehe. Så satt det ingen där :PppPpPpP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0