Borde sova men sömn är överskattat...

Tjänna. Ligger in the bed och försöker sova, går sådär med tanke på att jag somnade på soffan och råkade sova tre timmar. Skönt som fan var det iaf. Anyway idag har jag varit i skolan en supersnabbis och räddat livet på minianne (uppblåsbara Barbara fast utan ben och fitta) sen drog jag home. Idag fyllde även min söta fruga 18 barre. Och om en månad är det min tur. Men imorgon så ska alla mina myndiga vänner ut och göra Stockholm osäkert (ignorera att jag lät som en rutten pensionär). Och då ska jag och min sambo mysa mesans alla är ute och har kul och har ett liv...

I helgen har jag iaf hängt mycket i lägenheten med mina finfina vänner. Har även varit på fekkenation ute på Ekerö. Äckligt väder, oklar kväll, dyr hemresa. För att sammanfatta kvällen. Jag blev som vanligt full och pinsam och har nu bestämt mig för att dricka med måtta. Känner att om jag ska vara tillåten att fylla 18 så måste jag lära mig av med mina alkoholvanor "drick så mycket du kan då snabbt du kan" det slutar aldrig något bra då... Så nu blir det slut på äckelfyllot nu är det salongsberusning som står på listan.

Nu är jag iaf ledig fram till fredag då vi har skolavslutning. Har ganska mycket inplanterat denna vecka så vi får se hur bra uppdateringen (som om den brukar vara bra) blir. Mycket kul men också en del okul. Snart sommarlov iaf och om en vecka börjar jag bidra till Sveriges arbetskraft. B-allt. Tjarråzzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0