Fettot håller er underrättade

Ligger för tillfället utslagen och cpsvullen i min säng. Helt ärligt så ser jag ut och känner mig som en fettig, fläskig, degig och finnig ostbågsluktande datanörd. Men som sagt livet leker och med min nya (fetto) look så kommer jag ta Borlänge med storm när vi drar på festival om mindre än två veckor. Snälla någon snäll jävel där ute! Ge mig tips på mästarbantning som gör så att jag går ner fem kilo på elva dagar. No fun. Men får väl skylla mig själv eftersom jag inte precis blivit tvingad att trycka i mig all skit under pistolhot. Once a fatso, always a fatso.

Annars då? Jodå det flyter på bra. Jobbar åtta timmar om dagen och åker hemifrån klockan sju. Ganska surt men sjukt värt! Trivs som fän på jöbbe. Idag efter jobbet fixade vi äntligen vår proviant till peace and love. Sedan dumpa vi skiten i lägenheten och sen drog jag home. Ikväll är planen att duscha och sova. Fett kul liiiiiiv!!! Aja, buskage jag leta bantningsmetoder. Vägrar se ut så här på p&l, wish me luck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0