Första dagen på lovet brä

Sommarlov nurå. Eller ja typ, börjar ju jobba nu på måndag. Ska bli skit kul! Igår så hade vi avslutning i skolan, same old same old, sjöng lite låtar, lyssnade på lärare som höll tal och allt sådant där som hör till. Sen fick vi massa fika av vår klassföreståndare så det var ju gott. Senare käkade vi middag hemma hos lina och sedan åkte vi till Kristineberg. Där var det väldigt dött till en början men när alla blev modigare så blev det ganska kul. Drog vidare till hallonbergen efter det. Trevlans. Sov hela vägen hem och däckade dirr när jag la mig i sängen. Vaknade typ tio tror jag, käkade frukost och kollade slutet på en film med min fina Ellinor. Sen åkte jag till lägenheten och efter lite softande mötte jag upp Denise och lina och vi har typ bara tagit det lugnt och kollat film. Snart kommer Elvis hit. Nu ska jag jävlas med lina lite. Bara för att jag kan liksom. Tjaråz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0