Fredag 1 juni (det känns ju..)

Tjänare! Softar i soffan i lägenheten. Asså det är guld värt att bo själv! Helt underbart måste jag säga. Igår tjänade jag ihop ett ex antal vuxenpoäng då jag skurade och rensade hela kylen. Hittade väldigt spännande saker.. Bland annat lite ludet, skit fräscht. Sen mötte jag upp bästa och gick och handlade lite proviant. Sen kom resten av mina finaste och vi hade det skit roligt hela kvällen, många fina bilder blev det haha.

Idag var tanken idrottsdag på kärsön (ifall någon har missat så regnar det ute) men vi hade turen med oss och den blev inställd. Shit vad synd... Då fick vi fin besök av Lina. Hennes klass skulle ha temat "fjortisar" så när Lina kliver innan för dörren var det som att göra en resa genom tiderna. Hon såg ut precis som vi gjorde när vi var små balla wannabe's. Lite roligt. Sedan åkte vi till stan för att fixa ännu lite proviant, denna gång en proviant inför lördag (SATAN VAD TAGGAD) en rolig grej som uppmuntrar mina minde roliga sidor.. Men jag ska försöka hålla mig i skinnet och inte öppna käften i onödan. Jag är ett levande exempel på varför man inte bör lyssna på sin magkänsla, go with brain. Allt jag har att säga. Nu ska jag fördriva tid till Bajslina kommer med mat som inte luktar äckelanuskyl.

Btw, hahah Ellinor din min på denna bild är obetalbar :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0