Glad, gladare, gladast

Tack godegode gud!! Äntligen ledig från jobb, tidiga morgnar och noll liv resterande timmarna av dygnet. Äntligen fylla, sommarkvällar, underbara konserter och om fyra dagar åker jag och mina underbara vänner till världens bästa stad, Borlänge. Äntligen peace and love. Åh, bästabästabästa. Fan vad jag längtar nu! Men redan i övermorgon måste jag börja tvätta och packa alla grejer. För på söndag blir det kalas för min tonårig till kusse, fyller hela 14 år. Sen på kvällen ska det sovas (får se hur mycket sömn man får) men framförallt taggas. Så på måndag morgon klockan kvart över sju går tåget till årets höjdpunkt. Gud vad jag längtar!! Tillbaka till tält, fuktiga sovsäckar, cider i mängder, underbar musik, förstklassig fettomat och skönt folk! Livet kunde inte se mycket bättre ut för tillfället. Det gillas. Nu ska jag döda tid innan jag ska träffa emelie en sväng. Tjenis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0