Hangover waaaooohhoo

Tjänna. Igår var det midsommar, hade sjukt mysigt första delen av dagen på Ekerö med lina, Alice och Hanna. Sen drog vi till Hässelby och åkte vidare till en kille i backlura. Trevligt. Hade dock lite väl roligt påvägen hem. Haha asså herregud. Folk som mött mig måste trott att jag var typ fjorton barre. Öööh vad jobbiiigt. Aja gårdagens bravader resulterade till en degar dag med sex and the city maraton och pinsamma kaloriintag. Men så är det att leva livet som en fat girl. Så fick jag även träffa min efterlängtade Denise! Brun som bajs... Men det är lugnt för det är ju jag alltid liksom.... Precis. Sen drog jag home. Måste tvätta lite inför p&l, åker i övermorgon! Helt stört vad snart det är. Aja väl hemma möts jag av en mensmamma (drygaste människan man har mött) och en överhajpad syster. Sjukt kul! Nej nu ska jag gå och dö eller nått, sho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0